neděle 10. července 2011

Fanfáry, konfety, ohňostroje!

Jásám a raduju se, protože jsem po dvou měsících vymýšlení jména blogu konečně započal psát první článek. Jak slastný pocit! 
K tomuhle počinu jsem se dokopával snad rok, přes stresy ve škole a matikářovo hrození čtyřečkou jsem se k blogu dostal až o prázdninách. Co už, prázdniny jsou na to stejně asi nejlepší doba... Sám ještě nevím, jakou bude mít blog podobu, v názvu má slovo fashion a ještě ke všemu je napsán fontem, který používa ELLE.  Kdo ví, jestli to tu bude módní v takové míře, jako je mé záhlaví :D. Spíš asi budu psát storky o mých zážitcích, rozdám nějaké své cenné rady, co se péče o vlasy týče a občas sem vypotím nějakou hlubokou myšlenku.
Na závěr. Doufám, že mé hlody budou čitelné a outfity líbivé. Pokud způsobím nějaké módní faux pas (jakože určitě ano), buďte, prosím, shovívaví.

10 komentářů:

  1. Budu shovívavá, jen když si opravíš to SCHovívaí na shovívaí :D jinak tě ale žeru od konečků prstů až po ty tvoje božské vlasy!

    OdpovědětVymazat
  2. áá, děkuju! To je ale trapas, napsat první článeček a hned s takovouhle trapáckou chybou. :D

    OdpovědětVymazat
  3. tak už se těším na další články ;)
    super záhlaví!

    OdpovědětVymazat
  4. Sleduji, zdáš se býti sympatický :-)))

    OdpovědětVymazat
  5. aa dalsi chlapec na blogspote, to som ale zviedaf ! :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ty si ten kluk, na kterého jsem narazila ve Slezském divadle? Líbilo se mi cos měl oblečeného, chtěla jsem si Tě vyfotit (v rámci stylu opaváků =D), ale foťák byl doma. A teď narazím na TOHLE. Sakriš, to je náhoda. =)

    OdpovědětVymazat
  7. Občas do divadla zajdu, je teda dost možné, že jsem to byl já :)

    OdpovědětVymazat
  8. No tak to já se tedy těším na ty rady o vlasech :-)

    http://shaki-days.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. uaaa drzim palce na rozjezd a followuju! :D

    OdpovědětVymazat