pondělí 11. července 2011

Mé kutilství a vesmírné triko

Přemíra červené barvy v mém pokoji by u mě vyvolala agresivitu a taky bych možná umučil každého, kdo by se na mě jen škaredě podíval. Větší množství žluté v mém zorném poli mi zase způsobí hyperaktivitu. A modrá, stávající barva mého pokoje, je pro mě účinným uspávadlem. Kdyby mě někdo navlíkl do tyrkysového trika, začal bych prudce zvracet a před stádem důchodců si musím nasadit brýle se silně zabarvenými čočkami, abych mohl kolem vyblitých barev jejich plstěných kabátků bez jakékoliv úhony bezpečně projít. Dá se taková citlivost na barvy nějak léčit? :D Přes barvité vylíčení svého problému se konečně dostávám ke kutilství, vybral jsem si dvě neutrální barvy, bílou a šedou, jenže nechci aby můj pokojíček vypadal tak sterilně, přemýšlím o akcentech fialové, růžové, nebo růdé. A teď, babo, raď!

Konečně jsem se dočkal balíku, v kterém se ukrývalo triko. Na tom triku je snad celá mléčná galaxie a kdybych ho zkoumal podrobněji pod mikroskopem, určitě tam bude natištěná Země a na té Zemi budu natištěný já. Jinak super sexy letní shortky jsou mé bývalé, lehce upravené jarní jeany.






16 komentářů:

  1. Nedávno jsem vymalovala pokoj šedo-rudě a vypadá to víc než dobře! Doporučuji :-)

    OdpovědětVymazat
  2. To tričko je skvělé, moc se mi líbí! :)
    Já mám pokoj vymalovaný žlutě, taková ne moc sytá, ale prostě žlutá :D a vzhledem k tomu, že jsem taky hyperaktvní /a dost! :D/ mě tahle barva tak nějak pořád udržuje v dobré náladě :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, je moc pěkný a ty jseš moc pěknej kluk, máš modelovskej kukuč, ale jseš strašný tintítko ;D:)

    OdpovědětVymazat
  4. děkuju za tipy, vidím to asi opravdu na tu rudou!
    Dess: mám 185cm na 60kg :D

    OdpovědětVymazat
  5. :D sakra to bych se já jako holka mohla jít zahrabat :D, mám 177cm a 59 kg :D, ty jseš od přírody štíhlounkej? Nebo nejsi jen jedlík? ;)

    OdpovědětVymazat
  6. 177/59 je tak akorát!:) jím až moc, někdy zblajznu i 3 fidorky na posezení :D, takže rychlé spalování ...

    OdpovědětVymazat
  7. to triko je skvele!!!asi te miluju (:DD) mas uzasny styl!!!

    OdpovědětVymazat
  8. To triko je super, i ty šortky.) Fakt dobrý. Docelas mě překvapil s tou lila nebo růžovou do pokoje, na kluka mi to přijde takové netypické, ale proč ne, určitě to bude vypadat dobře:) Já jsem taky na barvy vysazená, tyrkysovou ale vyloženě miluju, ale s červenou to máme stejný :D

    OdpovědětVymazat
  9. fiha ja mam izbu orandzovu a musim napisat ze je to super, na pozitivnu energiu!

    OdpovědětVymazat
  10. Triko je perfektní, trojúhelníky teď dost letí a je skvělý nápad spojit to ještě s myšlenkou mléčné galaxie, prostě že to není jen obyčejný jednobarevný útvar.))
    S pokojem doporučuji experimentovat. Já mám například zdi béžové, z čehož mám dvě stěny pokryty opravdovými cihlami.
    A hrozně chválím výběr písně. Justice! Máš vkus, posloucháš i jiné elektro? :))

    OdpovědětVymazat
  11. Jáááj chi to tvé tričko :-D

    http://shaki-days.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. první odstavec mě opravdu pobavil :D já mám pokoj žlutý a s přebytkem energie občas problém taky mám :)

    to tričko je perfektní!

    OdpovědětVymazat
  13. to triko je super užasný! Líbí se mi

    OdpovědětVymazat
  14. Tričko je parádní! A Tobě fakt sekne :))

    OdpovědětVymazat
  15. Právě řešim stejnej problém :)Chtěla jsem jednu stěnu černou a ostatní jakoby odkryté - červené cihly, a celkově pokoj ve stylu nějakýho rockovýho klubu. Ale pak jsem byla poučena, že s černou zdí bych akorát umřela v depkách a že barvy působí na člověka i ve tmě a blablabla..a teď už teda vážně nevím.
    Jinak na mém blogu právě probíhá giveaway tak jestli máš chuť, zúčastni se ;)

    http://missnothingfashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  16. Super tričko. Já mám v pokoji jednu stěhu šedomodrou a na jedný stěně takovou retro tapetu a vypadá to dobře :).

    OdpovědětVymazat